Haber Kategorileri
DİĞER HABERLER
Sancaktepe Kampüsümüzde, düzenlenen “Bana Bir Şeyler Oluyor” adlı seminerde öğrencilerimiz, ergenlik dönemi hakkında uzman isimlerle bir araya geldi.
Seminerimize katılan doktorlar ve psikologlar, ergenlik sürecinde yaşanan fiziksel, duygusal ve sosyal değişimler hakkında bilgilendirici sunumlar gerçekleştirildi. Öğrencilerimizin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, merak edilen sorular uzmanlar tarafından yanıtlanırken sağlıklı gelişim, iletişim ve psikolojik farkındalık konularına da değinildi.
Seminer sonunda öğrencilerimiz, ergenlik dönemini daha bilinçli ve sağlıklı şekilde değerlendirme fırsatı buldular.